Učitavanje...

POLITIKA ISPORUKE

Troškovi i vreme isporuke

Standardna isporuka Vaše poružbine je besplatna. GLAMIRA ne pokriva troškove isporuke za povraćaj proizvoda.

Prilikom kupovine dobićete očekivani datum isporuke. Skrećemo Vam pažnju da očekivani datum isporuke nije zagarantovani vremenski okvir za Vašu poružbinu. On se automatski izračunava na osnovu ukupnog vremena potrebnog za obradu Vaše porudžbine, njene izrade i isporuke, kao i Vaše adrese za isporuku.

Očekivano vreme isporuke se zasniva na isporuci u glavnom ili većim gradovima. Zamolićemo Vas da predvidite dodatno vreme za isporuku u udaljenim područjima. GLAMIRA ne nosi odgovornost za zakašnjenje isporuke u udaljenim područjima ili u područjima gde se isporuka obavlja prema utvrđenom rasporedu ili gde adresa nije na kopnu.

Za bržu isporuku, Vi možete da izaberete jednu od opcija za ekspresnu ili premium isporuku. Skrećemo Vam pažnju da ove opcije samo skraćuju vreme neophodno za obradu Vaše porudžbine i njenu izradu u odnosu na standardno vreme za besplatnu isporuku. One ne garantuju nikakav konkretan datum isporuke. U slučaju plaćanja uplatom u banci ili kada Vaša uplata nije prošla odmah, očekivano vreme isporuke računaće se od datuma kada Vaše plaćanje bude primljeno. GLAMIRA ne nosi odgovornost, niti vrši povraćaj naknade za isporuku na osnovu takvog zakašnjenja.

Osiguranje pošiljke tokom isporuke

Vaša porudžbina biće isporučena UPS-om. Vreme isporuke može da se razlikuje u zavisnosti od same adrese ili lokacije za isporuku. Bićete obavešteni kada Vaša pošiljka napusti naše prostorije i poslaćemo Vam broj za praćenje pošiljke na e-mailu, koji ste naveli tokom kupovine. Sve naše pošiljke su osigurane tokom transporta. Zamolićemo Vas da budete na raspolaganju da primite Vašu pošiljku u trenutku isporuke. GLAMIRA ne nosi odgovornost za izgubljene ili ukradene pakete nakon isporuke. Ako se Vaš paket vrati dispečeru zbog Vaše nedostupnosti, GLAMIRA zadržava pravo da naplati od korisnika troškove isporuke za ponovljenu isporuku.

Ako niste dobili broj za praćenje, zamolićemo Vas da proverite takođe i direktorijum za Spam/ Junk. Ako ne znate Vaš broj za praćenje pošiljke ili ako se status Vaše pošiljke ne menja nekoliko dana na web stranici kompanije za isporuku, zamolićemo Vas da se obratite našoj Službi za korisničku podršku, kako bi oni mogli da naprave proveru za Vas. U slučaju bilo kakvih problema, GLAMIRA će biti u kontaktu sa kompanijom za isporuku kako bi se rešio problem što brže i sa što manje neprijatnosti.

Zamolićemo Vas da proverite Vašu pošiljku pre nego što prihvatite isporuku. Ukoliko je Vaša pošiljka oštećena tokom transporta, otkažite njeno primanje, odmah popunite žalbu i predajte je kompaniji za isporuku.

Adresa za isporuku

Za svaku GLAMIRA trgovinu važe uslovi zemlje u kojoj radi, zbog toga nije moguća isporuka u drugoj državi.

Isporuka može da bude izvršena do Vaše kućne adrese ili do Vaše poslovne adrese. Za porudžbine koje treba da budu isporučene na odredište, koje ima različitu adresu od adrese porudžbine, zamolićemo Vas da proverite da li finansijska kompanija ili Vaša kreditna kartica imaju ovu alternativnu adresu za isporuku, kako ne bi došlo do kašnjenja u obradi Vaše porudžbine.

Za Vašu sigurnost, adresa isporuke i adresa porudžbine ne trebaju da se menjaju nakon što nam pošaljete Vašu porudžbinu. Ukoliko ne možete da budete na raspolaganju na datoj adresi u očekivanom roku isporuke, zamolićemo Vas da se obratite našoj Službi za korisničku podršku da provere mogu li da zadrže Vašu pošiljku ili da odlože isporuku za drugi datum.