Učitavanje...

Često postavljana pitanja

Šta se dešava sa mojim podacima? Koliko su bezbedni moji podaci?

Vrlo ozbiljno shvatamo sigurnost našeg sajta. Stoga, Vaši lični podaci su strogo poverljivi. Lični podaci se koriste samo za sprovođenje naših ugovornih obaveza. Za dodatnu bezbednost, Glamira ne čuva brojeve kreditnih kartica u bazi podataka. Kada je Vaša transakcija obavljena, niko nema pristup broju Vaše kreditne kartice. Za više informacija, pročitajte našu Polisu privatnosti.

Da li mogu da menjam svoju porudžbinu nakon sto sam poručio/la?

Da, možete menjati svoju porudžbinu nakon poručivanja, ali samo putem telefona preko našeg korisničkog servisa – što je pre moguće.

Da li svaki proizvod ima garanciju?

Većina brendiranih proizvoda imaju garanciju proizvođača. Naravno, svi naši proizvodi imaju zakonski garantni rok.

Kako da tražim određeni proizvod?

Možete da tražite određene proizvode koristeći pretragu u gornjem odeljku, na primer upisivanjem broja predmeta.
Ako ne želite da tražite određeni brend, već određene karakteristike ili boje, možete pretražiti ovaj proizvod koristeći filter na levoj strani.

Zaboravio/la sam lozinku. Kako da dobijem novu lozinku?

Kliknite na meniju "Prijavi se" na link "Zaboravili ste šifru", upišite svoju e-mejl adresu i ubrzo ćete dobiti novi mejl sa linkom da resetujete svoju lozinku.

Kupio/la sam prsten ali veličina mi ne odgovara, šta mogu da uradim?

Svi naši proizvodi se mogu vratiti u roku od 60 dana, ako su ispunjeni uslovi iz polise o povraćaju. Imate mogućost da jednom promenite veličinu prstena besplatno ili možete da nam vratite prstenove kako bismo Vam shodno tome vratili novac na Vaš Glamira nalog. Imajte u vidu da ovo ne važi za gravirane prstenove.

Koje načine plaćanja imam?

Kliknite ovde za više informacija o načinima plaćanja.

Nisam uspeo/la da platim putem PayPal-a. Šta treba da radim?

Ako niste primili potvrdu o plaćanju od PayPal-a, ne oklevajte da kontaktirate naš tim korisničke podrške putem mejla na service@GLAMIRA.rs. Rado ćemo Vam pomoći.

Imam kupon, šta dalje?

Select a product and add it to your shopping bag. Pre nego što završite kupovinu, na stranici za plaćanje možete da iskoristite svoj kupon unošenjem koda u sekciju sa leve strane “Kod za popust”. Imajte u vidu da možete da iskoristite samo jedan kupon po kupovini.

Da li su podaci o mojoj kreditnoj kartici obrisani obrisani nakon što poručim?

Ne čuvamo podatke o Vašoj kreditnoj kartici ili adresu za naplatu sa Vaše kreditne kartice na Vaš nalog.

Da li je VAT naplaćen onlajn?

Sve cene onlajn uključuju VAT.

Koliko vremena treba da se obradi moja porudžbina?

Vreme koje je potrebno da se obradi porudžbina zavisi od toga kako Vaši podaci prođu kroz naš sistem. Kad kupac poruči preko kreditne/debitne kartice, podaci sa kartice se rigorozno proveravaju da se osigura maksimalna bezbednost i spreči potencijalna prevara. Vaša banka može da traži bezbednosne provere da potvrdi Vašu kupovinu. Ako su svi detalji ispravni i verifikovani, Vaša porudžbina će biti obrađena – ako su proizvodi na lageru – ili se proizvode. Zatim ćemo je obraditi i poslati Vaš paket što je pre moguće.

Kako da otkažem porudžbinu?

Da li Vaša porudžbina može da se otkaže zavisi od više faktora. Ako želite da otkažete porudžbinu, molimo pošaljite mejl na service@GLAMIRA.rs. Važno je da imate kod sebe referentni broj tako da možemo da nađemo vašu porudžbinu i da na njoj radimo što je brže moguće. Naš tim korisničke podrške će se rado pobrinuti za Vaše pitanje i dati vam dalje informacije. Imajte u vidu da je moguće otkazati porudžbinu dokle god se predmet ne napravi.

Da li treba da budem registrovan/na da poručujem onlajn?

Kako biste poručili iz naše onlajn prodavnice , možete da koristite svoj nalog ili da pristupite sajtu kao gost. Otvaranje naloga u našoj onlajn prodavnici će imati buduće dobrobiti za Vas. Na primer, sa nalogom možete da vidite i menjate svoje podatke kad god je to potrebno, ili da propratite status svoje porudžbine.

Možete li isporučiti moju porudžbinu u drugoj zemlji?

Za svaku GLAMIRA trgovinu važe uslovi zemlje u kojoj radi, zbog toga nije moguća isporuka u drugoj državi.

Koji načini dostave su dostupni?

Kliknite ovde za više informacija o dostavi.

Koliko će vremena biti potrebno da stigne moja porudžbina?

Možete pronaći vreme isporuke proizvoda u detaljima o individualnom proizvodu. Primićete mejl sa potvrdom o dostavi sa linkom za praćenje pošiljke na dan kada Vaša porudžbina napusti Glamira skladište, što znači da će Vam paket stići za oko 5-7 radnih dana. Molimo imajte u vidu da ne možemo obraditi Vašu porudžbinu dok ne primimo Vašu uplatu. Za više informacija, molimo pogledajte naše ''načine plaćanja''.

Kako da pratim svoj paket?

Možete pratiti status svoje porudžbine putem DHL mreže, unošenjem DHL broja za praćenje pošiljke koji dobijate u mejlu sa potvrdom o slanju.

Nisam primio porudžbinu, šta mogu da uradim?

Molimo uslugu za praćenje pošiljke DHL-a za trenutnu lokaciju Vašeg paketa. Ako se status nije ažurirao za više od 4 dana, molimo da nas kontaktirate mejlom na service@GLAMIRA.rs . U ovom slučaju ćemo kontaktirati DHL da vidimo gde je Vaša porudžbina i da li se izgubila. Ako niste dobili mejl sa DHL brojem za praćenje pošiljke, molimo kontaktirajte naš tim korisničke podrške što je pre moguće.

Koje su cene isporuke za moju porudžbinu?

Saznajte više o cenama dostave klikom ovde

Kako da se upišem na GLAMIRA.rs?

Kliknite “Prijavi se” na vrhu strane. Bićete preusmereni na “Prijavi se ili regirstuj” stranu, gde možete da vidite formular za registraciju. Kada popunite neophodna polja, primićete mejl sa potvrdom. Sada se možete prijaviti na svoj korisnički nalog i dopuniti informacije koje nedostaju. Opcija za adrese omogućava da dodate različite adrese koje su važne ako se adresa za isporuku razlikuje od adrese za naplatu. Imajte u vidu da takođe imate opciju da se registrujete tokom procesa poručivanja.

Kako da menjam svoje lične podatke?

Da ažurirate svoje sačuvane podatke, morate se prijaviti na svoj korisnički nalog korišćenjem svoje e-mejl adrese. Možete menjati svoje lične podatke klikom na link "promeni informacije naloga".

Koliko su bezbedni moji podaci?

Mi osiguravamo poverljivost Vaših podataka i šifrovanje SSL (Secure-Socket-Layer) softverom. Šifrovane informacije o Vašoj porudžbini, imenu, adresi, kreditnoj kartici ili banci nisu dostupni trećim licima.

Kako da se odjavim sa newslettera?

Možete da dođete do svojih podešavanja za newsletter iz podešavanja naloga, ili da se odjavite sa newslettera klikom na link za odjavu koji se nalazi na vrhu ili dnu newslettera.

Kako da budem siguran/na da ću da dobijem dobru veličinu prstena?

Postoji više načina da pravilno izmerite veličinu prstena. Naručite naš besplatni merač veličine prstena kako biste bili sigurni da će Vam naručeni prsten odgovarati.

Možete precizno da izmerite veličinu prstena i korišćenjem mikrometra, ako ga imate u kutiji s alatom. Samo izmerite unutrašnji prečnik prstena mikrometrom i pogledajte našu tabelu sa veličinama prstenova da dobijete ispravnu veličinu prstena.
Ako već znate veličinu svog prstena ali ne znate kako da uradite konverziju, molimo pogledajte našu tabelu sa veličinama prstenova. Takođe je važno da imate u vidu da tabela pokazuje obim (milimetre) prstena. Možete naći detaljnije informacije u našem vodiču za veličinu prstenova..

Kako da naručim merač veličine prstena?

Možete ga besplatno poručiti slanjem mejla sa svojim imenom i adresom na ringsizer@GLAMIRA.rs sa naslovom mejla "Naruči merač veličine prstena", ili možete popuniti formular na strani odabranog proizvoda. Kada kliknete na link “Odredite svoju veličinu” koji se nalazi u sekciji Veličina prstena pop-up strana će otvoriti link, a onda možete popuniti formular da nam omogućite da Vam odmah pošaljemo jedan naš besplatan merač veličine prstena.

Šta treba da radim ako ne dobijem merač veličine prstena?

Ako Vam je merač veličine prstena poslat i nije stigao za 7 dana, molimo pošaljite mejl našem timu korisničke podrške. Ponekad se desi da se pošiljka zagubi. Ako je to slučaj, ubrzo ćemo Vam poslati drugi merač veličine prstena.

Šta da radim sa slomljenim nakitom?

Možete vratiti proizvod kako bismo popravili Vaš nakit. Pre nego što vratite proizvod, molimo pročitajte našu “Polisu o povraćaju” klikom ovde

Kako da negujem svoj nakit?

Brišite svoj nakit čistom, vlažnom tkaninom ili krpicama za čišćenje sa mikrofiberom. Dobro osušite nakit pre nego što ga odložite da biste sprečili potencijalne mrlje. Za srebrni nakit koristite krpicu za poliranje srebra za generalno čišćenje. Kada je nakit čist, čuvajte ga u svojoj kutiji za nakit sa komadima nakita odvojenim mekanom tkaninom ili torbicom za nakit. Ovo će pomoći da se izbegnu oštećenja i ogrebotine na komadima nakita koje nastaju kada se oni međusobno dodiruju. Generalno, izbegavajte produženi kontakt sa vodom poput tuširanja ili plivanja dok nosite nakit. Nemojte da izlažete nakit agensima za čišćenje ili drugim hemijskim agensima, kao što su mleko za telo, lak za kosu, kreme za sunčanje ili ulja bilo koje vrste. Takođe ne preporučujemo ekstremnu toplotu, vruću vodu, kontakt sa parom, ultrasoničnim čistačima.

Šta ako proizvodi koje sam poručio/la nisu ispunili moja očekivanja?

Kliknite ovde za mnogobrojne informacije o povraćajima.

Ako kupim poklon onlajn i on ne odgovara ili im se ne dopada, da li mogu da ga vratim?

Ako niste sigurni za svoju kupovinu, možete da vratite proizvod u roku od 60 dana. Kliknite ovde za više informacija o povraćajima.

Šta su popravke koje ne mogu da budu pokrivene garancijom?

U skladu sa našom polisom o proizvodnji, promene veličine u zavisnosti od modela i legure, gravure i druge popravke proizvod(a) koje ste naručili mogu biti podložne proviziji ili besplatne, nakon detaljne pretrage u vezi sa vašim zahtevom.
Za više informacija, molimo kliknite na link http://www.GLAMIRA.rs/return-policy

Obrade koje nisu dozvoljene pod garancijom koja pokriva promenu veličine, graviranje i druge popravke su navedene ispod:

  • Promena veličine se ne može raditi za crne i bele proizvode od nerđajućeg čelika,
  • Uklanjanje gravura nije moguće za crne i bele proizvode od nerđajućeg čelika,
  • Proizvodima od titanijuma se ne može menjati veličina,
  • Gravure na proizvodima od titanijuma se ne mogu ukloniti.

Morate poslati proizvod(e) bez dodatnih predmeta da bismo mogli da uradimo popravku za Vas. Međutim, sve što može da se dogodi (proizvodima) tokom slanja je Vaša odgovornost. Predmeti, uključujući sertifikate i ukrasnu kutiju, Vam se ne vraćaju nakon što je popravka završena. Ako zatražite ukrasnu kutiju, treba da platite predodređenu proviziju za dostavu, kao što je naznačeno u našem korisničkom servisu.

VAŽNA BELEŠKA: procesi popravke i promene veličine mogu trajati duže od određenog vremena zbog praznične groznice u decembru. Molimo imajte ovo u vidu u vezi sa Vašim zahtevima.